zaterdag 17 september 2011

Chocoladepudding

MMmmm eigen gemaakte chocoladepudding.

Toen mijn lief en ik op de Zaanse Schans waren was er aan "de overkant" een jaarmarkt. Daar liepen wij tegen mijn crème kleurige harten puddingvorm aan. Ik heb 'm cadeau gekregen van mijn lief. Ik had hem dan ook beloofd om een lekkere pudding uit de vorm te maken.

Vanmorgen was het dan zover.... met echt pudding weer buiten had ik er echt zin in. Hiernaast dat het resultaat, jammer dat je het niet kunt ruiken.

Ik heb zojuist een stukje geproefd en hij is heerlijk....met een toefje slagroom was het nog lekkerder geweest :)

Groetjes Hester

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi ben via via op je blog gekomen ....zie dat je net bent begonnen en het begin ziet er al leuk uit ... ben gelijk een volger geworden kan ik je posten niet missen ..... leuk dat je ook blogger ben geworden hoe meer mensen hoe gezelliger vind ik ....je bent ook op mijn blog welkom we delen samen de passie landelijk wonen ... voor nu wens ik je een fijne dag en tot je volgende post ...oja p.s bloggen is verslavend dan weet je dat vast hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Hester,
    Het lukt niet om een reactie te plaatsen dus dit is even een test.

    BeantwoordenVerwijderen